صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

  پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی اسماعیل سیمائی، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی با صدور پيامی هفته ایمنی حمل و نقل را به کلیه تلاشگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

7 اردیبهشت ماه، روز ملی ایمنی حمل و نقل به منظور فرهنگ سازی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها و مسیرهای درون شهری و برون شهری نامگذاری شده است. در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه ایمنی حمل و نقل می تپد، بی شک توسعه و پیشرفت ایران اسلامی نیز درسایه همت و سعی بی دریغ تمامی عزیزانی است که درجهت حرکت به سوی تعالی گام برمیدارند و توفیق خدمت نیکوترین وشایسته ترین فرصت است که علاوه برخشنودی مردم ، موجبات رضایت پروردگار رادرپی خواهد داشت.

 اینجانب ضمن تبریک این روز به تلاشگرانی که با مشارکت فعال در پیشبرد اهداف و سیاستهای لازم در جهت ارتقای سطع ایمنی راه ها فعالیت می کنند، مراتب قدردانی خودرا اعلام و از درگاه ایزدمنان توفیق، سلامتی و روزگاری خوش همراه با سعادت برای هموطنان عزیز آرزومندم .
 

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.