صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی بمناسبت روز جهانی قدس

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی، مدیر کل این اداره، به مناسبت فرا رسیدن یوم الله «روز جهانی قدس»، پیامی به شرح ذیل صادر نمود:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است و روز قدس فرصتی فراهم می سازد تا بار دیگر وظیفه و مسئولیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری کنیم.

از این رو و در راستای لبیک به ندای امام امت (ره) و رهبر فرزانه و عزیزمان و بلاخص در محکومیت حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق،خانواده هواشناسی نیز همچون سایر آحاد امت اسلامی با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این روز جهانی و ایفای نقش اجتماعی و انقلابی خویش گام بر خواهد داشت.

 

                                                                                                       

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.