صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی  به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی ، اسماعیل سیمائی با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

یوم الله ۱۲فروردین، جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی و عزم و اراده مصمّم ملت فهیم ایران اسلامی است که با انتخابی تاریخ ساز، جمهوری اسلامی ایران را برپا نمودند. در روز پربرکت 12فروردين، نظامي متولد شد که نور اسلام عزيز را، دگر باره، نه فقط در ايران، بلکه در سراسر جهان متجلّي ساخت.

اینجانب ضمن تبریک یوم الله ۱۲ فروردین ماه خدمت همگان، بویژه خانواده هواشناسی، از درگاه خداوند متعال آرزومندم که در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) ، آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مد ظلّه العالی) ، در این سال که مزیّن به نام « جهش تولید با مشارکت مردم » شده است، بتوانیم با کمک و حمایت ملّت بزرگ ایران، شاهد رشد فزاینده درخت تنومند این انقلاب و برداشتن گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت ایرانی آباد و سربلند باشیم.

                                                                                                       

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.