صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان: 

اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی طی پیامی نیمه شعبان ، میلاد با سعادت و فرخنده حضرت مهدی موعود (عج) را به ملت عظیم ایران اسلامی به ویژه خانواده هواشناسی تبریک گفت...

متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهدبود. همچنین نامگذاری این ایام به هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن آرامش است و امنیت و آرامش کنونی میهن عزیز اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر این سربازان و دلاور مردانی است که در راستای تامین امنیت و آسایش جامعه و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی فعالیت خالصانه و مجدانه دارند و با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.  اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان ولادت با سعادت مهدی موعود (عج) به ملت عظیم ایران اسلامی به ویژه خانواده هواشناسی، هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) را نیز به تمامی عزیزان سرباز گمنام حضرت مهدی (عج) و به این قشر امنیت آفرین تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزومندم در سایه الطاف خداوند بخشنده مهربان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.

 

                                                                                                      

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.