صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز مرد

اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی، ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی متن پیام بدین شرح است:

با سلام

     ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و استجابت دعاست. سیزدهم رجب، روز میلاد خجسته مولود کعبه، حضرت علی (ع)، آغازگر اشاعه عدالت، ولایت و اسوه ایمان و شجاعت است.یگانه مردی که در خانه خدا چشم به جهان گشود و در خانه خدا نیز به رستگاری رسید.به راستی که حضرت علی (ع) بهار جاودانی سال های زندگی همه ما انسان هاست. مردی است که سلاله مطهرش عالمیان را هدایتگر آزادگی و ایثار شد و اینک دلدادگان آن حضرت، میلادش را با شور و شوق گرامی می دارند.سالروز ولادت امیرمومنان، حضرت علی (ع)، روز پدر و مرد را خدمت تمامی دوستداران آن حضرت، به ویژه همکاران زحمتکش  خانواده هواشناسی تبریک و شادباش می گویم. امیدوارم تمام پدران ایران زمین و نیز همکاران گرامی با پیروی از سیره عملی آن امام همام در همه عرصه های زندگی خود سلامت و سربلند باشند.

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.