صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 مدیرکل هواشناسی با انتشار پیامی به مناسبت یوم الله نهم دی، این روز را گرامی داشت

در متن پیام مهندس "حبیب عبدلی" آمده است:

مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد. «مقام معظم رهبری»


ملت ایران در نهم دی ماه سال 1388با حضور و حرکتی خودجوش، عاشورایی و برخاسته از تعهد دینی و مکتبی، آگاهانه و مقتدرانه در جهت حمایت از رهبری و ولایت فقیه به میدان آمدند و خشم، نفرت و انزجار خود را از فتنه گران و کسانی که زمینه ساز توطئه دشمنان این سرزمین بودند، به نمایش گذاشتند و وفاداری خویش را به آرمان های انقلاب و ولایت فقیه اعلام کردند.
نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران در این حماسه با شکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری: «اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت و دشمنان نظام مأیوس شدند.»
نهم دی ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب و تجدید میثاق با ولایت، برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد ماند. در این روز در واقع مردم با آفرینش حماسه ای عاشورایی توانستند سیلی محکمی به فتنه گران، آشوب طلبان و استکبار جهانی بزنند.
لذا اینجانب و کارکنان هواشناسی استان آذربایجان غربی با گراميداشت سالروز اين حماسه عظيم تاريخي و انقلابي، يك بار ديگر پيمان خود را با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) اعلام داشته و سربلندي اين نظام الهي را از خداوند متعال خواستاريم.

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.