صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار

"حبیب عبدلی ، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

      دانایی موهبتی الهی ایست که از قلم سرچشمه می گیرد و بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می زند. به راستی تولید و نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق می نهد. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی  هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست، نامگذاری یک روز به عنوان «روز خبرنگار »فرصت مناسبی برای قدرشناسی از زحمات عزیزانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد.  بدینوسیله بر خود وظیفه دانسته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه آزادی و آگاهی بویژه خبرنگار شهید محمود صارمی،روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران محترم و دست اندرکاران پرتلاش عرصه خبر و اطلاع رسانی  بویژه نشر دهندگان اطلاعات هواشناسی در راستای حفظ جان و مال مردم و همکاران خستگی ناپذیره حوزه روابط عمومی هواشناسی کشور تبریک عرض نموده و برای همگان در انجام رسالت مهم آگاهی بخشی و روشنگری آرزوی موفقیت نمایم  و عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.