صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

هفته محیط زیست فرصتی مغتنم برای تبیین چشم اندازهای مشترک هواشناسی و محیط زیست

حبیب عبدلی مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی با حضور در دفتر نظری مدیر کل محیط زیست استان دیدار و گفتگو کرد.

در دیدار مدیران کل هواشناسی و محیط زیست استان آذربایجان غربی به تبیین چشم اندازهای مشترک و عملیاتی نمودن دیدگاه های دو دستگاه ، هم اندیشی و تداوم همکاری‌ در راستای کاهش آلاینده های جوی، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر اطلاع رسانی سریع هشدار پدیده‌های مخرب جوی، خصوصاً پدیده گردو غبار تاکید شد.

 به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی عبدلی مدیرکل استان هدف از این دیدار را گرامیداشت روز و هفته محیط زیست و تبریک این روز را عنوان نمود وی در ادامه با اشاره به زمینه های همکاری از جمله قانون هوای پاک، کاهش مصرف سوختهای فسیلی، استفاده از انرژی های تجدید پذیر، پیگیری در زمینه الاينده های جوي و ذرات گردو غبار و كانون يابي آن، برگزاری نشستهای مشترک  پژوهشی و توافق نامه های فی مابین بر تعامل بیشتر دو دستگاه تاکید نمود..

وی همچنین با اشاره به محصولات تولیدی هواشناسی، استفاده از اطلاعات و محصولات هواشناسی را موجب پایداری توسعه و کمک به حفظ محیط زیست عنوان نمودند. نظری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از این اقدام مدیر کل هواشناسی و همراهان بر گسترش همکاری های متقابل بین دو دستگاه بخصوص در راستای جنبه های مشترک فعالیت هواشناسی و محیط زیست در زمینه های آلودگی هوا و گردو غبار تاکید و محصولات و خدمات هواشناسی را کاربردی و دارای اهمیت حیاتی خواند و از خدمات مجموعه هواشناسی استان تقدیر و تشکر نمود، و برای هرگونه همکاری لازم متقابل دو دستگاه اعلام آمادگی نمود.

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.