صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

استاندار آذربایجان غربی در پیامی روز جهانی هواشناسی را تبریک گفت

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، استاندار آذربایجان غربی در پیامی روز جهانی هواشناسی را به اقلیم شناسان، آبشناسان و پژوهشگران این عرصه بویژه کارکنان صدیق اداره کل هواشناسی  تبریک گفت.

در متن این پیام آمده :

سلام علیکم         

        بی تردید، اطلاعات هواشناسی که پیش بینی و پیش آگاهی از بلایای جوی و اقلیمی را میسر و به فراهم کردن تامین سلامت فعالیت ها در حوزه های مختلفی چون حمل و نقل، امنیت پرواز، کشاورزی، گردشگری، حل معضل آلودگی و... کمک می کند لازمه دست یابی به توسعه پایدار بوده و شناخت اقلیم و تغییرپذیری آن از اسباب برنامه ریزی های صحیح و دقیق برای آبادانی جامعه و ارتقای رفاه عمومی به شمار می رود. اینک که در23مارس2021مصادف با 3 فروردین1400، روز جهانی هواشناسی قرار گرفته ایم این مناسبت را به تمامی اقلیم شناسان، پژوهش گران این عرصه و کارکنان اداره کل هواشناسی استان تبریک می گویم، چرا که روز جهانی هواشناسی با شعار جهانی "اقیانوس، وضع هوا و اقلیم ما" که همگی نشانه هایی از رحمت خداوند هستند را مردانی با اخلاص نوید می دهند که کارشناسان هواشناسی اند  و امیدواریم با همت مضاعف همه این عزیزان، شاهد ارایه خدمات هرچه بهتر ، خصوصا عملی شدن مطلوب اهداف برنامه توسعه کشور در این حوزه باشیم.

 


 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.