صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز مهندس

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، همزمان با فرا رسيدن پنجم اسفند ماه روز مهندس، مدير کل هواشناسی در پيامي اين روز را به مهندسين گرامي بالأخص مهندسين همكار شاغل در هواشناسی استان آذربایجان غربی تبريك گفت.

متن این پيام بدين شرح است:

مهندسين گرامي

 با سلام

   مهندس در فكر، انديشه و تاریخ جاودانه ایران اسلامی تداعی کننده ابتکار، نوآوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و پیشرفت در هر زمينه اي خواهد بود. افكارعمومی مهندس را تداعی کننده خلاقیت، نوآوری، حرکت و پیشرفت می داند و روز مهندس بهانه‌ای است كه بار ديگر تعهد خود را در جهت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز يادآور شويم و در اين زمينه بیش از گذشته کوشا بوده و سهم خود را در سند چشم انداز توسعه پایدار سرزمین مان، به خوبی ایفا نماییم.اينجانب به نوبه ي خود ضمن تبريك فرا رسيدن پنجم اسفند ماه، روز مهندس به همه همكاران پرتلاشم در خانواده هواشناسی، اميد آن دارم كه اين روز یادآور تعهد و مسئولیت همه مهندسان در قبال ملت بزرگ ايران باشد.از زحمات و تلاشهاي همه شما عزيزان سپاسگزارم و براي همه شما مهندسين گرانقدر آرزوی توفیق و خدمت بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.