صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پيام تسليت مديركل  هواشناسی استان به مناسبت سالروز رحلت پیامبر(ص)امام حسن مجتبی و علی ابن موسی الرضا(ع)

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی ، مدیرکل هواشناسی با صدور پیامی فرارسیدن ٢٨  ماه صفر سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) ،شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت عرض نمود.

در متن پیام آمده است:        

۲۸ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی (ص) است.  وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و  نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم  او را ستوده است. بی تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت  و حقانیت ائمه و بزرگان  دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به  سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان  دهد. اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن  اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) وهمچنین شهادت امام هشتم شیعیان،علی ابن موسی الرضا (ع) را به  عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام و بویژه  مردم فهیم، متدین، ولایتمدار و قدر شناس استان آذربایجان غربی تسلیت و تعزیت عرض  می نمایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.