صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

  پیام  تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

        خبرنگاران به راستی تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و صداقت اند. خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن هاست، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم بلاخص  گزارشگران تلاشگر هواشناسی در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت های این قشر عزیز و زحمت کش که نقش عمده ای در انعکاس  اطلاعات  و  خدمات دهی هواشناسی در جهت حفاظت از جان و مال مردم  دارند  ابراز نموده و از خداوند سبحان برای ایشان در انجام رسالت حساس و خطیر تنویر افکار عمومی توفیق روزافزون مسئلت دارم.

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.