صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

بیانیه  مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس  

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است: 

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه دررگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است. بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، امسال در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری؛ فضای مجازی بستر مناسبی است برای اینکه مسئله مقاومت و مبارزه با مستکبرانی چون رژیم صهیونیستی در این فضا به اشتراک گذاشته شود و فریاد استکبار ستیزی مردم میهن اسلامی به گوش جهانیان برسد.

امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و هواشناسی استان آذربایجان غربی در آستانه روز جهانی قدس با حضور فعال در حوزه استکبار ستیزی فضای مجازی، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، سراپا گوش به سخنان مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.