صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

  پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، در آستانه فرارسیدن نهم ربیع الاول، حبیب عبدلی طی پیامی آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) را خدمت تمامی مردم شریف ایران و به ویژه همکاران هواشناسی تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

خوشا به حال کسی که قائم اهل بیت مرا درک کند و پیش  از قیامش به او اقتدار نماید. دوست او را دوست بدارد و از دشمن وی بیزاری جوید و ولایت امامان هدایتگر پیش از او را نیز بپذیرد. اینان دوستان من و مورد علاقه و محبت من و گرامی ترین امت من در نزد من هستند (پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله )بحار الانوار،ج52،ص129،غیبت طوسی

       با اهداء سلام

         نهم ربیع الاول، پیام رسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی همچون عدل،  عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار و ایمان و احسان در آن می شکفد.  فرارسیدن آغاز امامت و ولایت گل سرسبد عالم هستی، آخرین مرد نجات و مایه ی نزول برکات  ،عید تاجگذاری   زیباترین،عادلترین،مهربانترین وتنهاترین شاه عالم،  حضرت مهدی موعود امام زمان «عجل الله  تعالی و فرجه الشریف»  را  به همه  مسلمانان جهان، همکاران محترم و پرسنل زحمت کش هواشناسی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.