صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پیام مدیرکل هواشناسی به مناسبت هفته دولت/ شهیدان رجایی و باهنر، الگویی شایسته از مسوولیت مداری در کنار اخلاق محوری بودند

حبیب عبدلی، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی همزمان با آغاز هفته دولت، با انتشار پیامی، این مناسبت ملی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی در این پیام، با پاسداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگویی شایسته از مسوولیت مداری در کنار اخلاق محوری دانست.

در متن این پیام آمده است:

هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، شهیدان رجایی و باهنر است؛  دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود. به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: (شهید رجایی و شهید باهنر، حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود( بی شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاش هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند.آری بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، ودر راستای تحقق اهداف شعار سال رونق تولید و عمل و آرمانهای انقلاب گام برمی داریم. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، آغازهفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد بالاخص  مدیران و کارکنان تلاشگر خانواده هواشناسی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) را ازخداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.