صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

تقدیر مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ارومیه از هواشناسی آذربایجان غربی

استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ارومیه با اهدای لوح تقدیر مشترک، از عملکرد اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز "، از این اداره کل تجلیل کردند.به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجانغربی، در پی ارزیابی به عمل آمده مبتنی بر شاخصهای دستورالعملهای ارزیابی ستاد اقامه نماز، اداره کل هواشناسی شایسته تقدیر گردید .

در بخشی از این لوح تقدیر که مزین به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نماز بوده و به امضاء دکتر محمد مهدی شهریاری استاندار استان آذربایجان غربی و دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان آمده است. ستاد اقامه نماز استان با الهام از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری بر پایه ارزیابی های به عمل آمده مبتنی بر شاخص های دستورالعملهای ارزیابی ستاد اقامه نماز عملکرد  اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی را در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز شایسته تقدیر ارزیابی نموده است. ضمنا برخود لازم می دانیم تا نهایت سپاس و قدردانی خود را از تلاش همه عزیزان آن دستگاه در عرصه نماز بیان داشته سعادت و حسن عاقبت را در مسیر خدمت به اسلام عزیز از درگاه ربوبی مسئلت نماییم.

 

 


 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.