صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 تداوم نشستهای هواشناسی اینبار با شورای اسلامی شهرستان بوکان

 در راستای تداوم برنامه عملیاتی توسعه و شناخت هواشناسی در سال 1397، نشستی صمیمانه با رئیس شورای اسلامی شهرستان بوکان و سایر اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری در محل ساختمان شورای شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی، در این جلسه در راستای حل مشکلات سند زمین هواشناسی بوکان بحث و تبادل نظر شد و در ادامه، حبیب عبدلی "مدیرکل هواشناسی استان"، ضمن بیان نقش و اهمیت جايگاه هواشناسي گفت عملکرد این دستگاه در زندگي روزمره و تاثيرگذاري آن در زندگي عامه و همچنين در تصميم گيرهاي كلي استان بگونه ای است که كمتر كسي هست تا به نقش و جايگاه هواشناسي و اهميت آن در صنعت،كشاورزي، شهرسازی، محيط زيست، گردشگري ، امنیت پرواز و ... واقف نباشد.  وی در ادامه خاطر نشان شد: "مدتی است که درگیر رفع مشکلات نقل و انتقال سند زمین هواشناسی بوکان می باشیم و این امر خلل هایی ناخواسته  بر عملکرد مطلوب این دستگاه وارد کرده که خوشبختانه با ایجاد شرایط حاصله و تبعیت از شیوه نامه حل اختلاف بین دستگاه های اجرایی، این امر موجب تعامل و مرتفع شدن خیلی از مشکلات دستگاههای اجرایی شده،  وی همچنین ابراز امیدوای نمود تا از این طریق مشکل زمین هواشناسی بوکان نیز هرچه سریعتر حل گردد تا تمامی توجهات باری دیگر معطوف به رسالت اصلی هواشناسی که  رصد و حصول اطلاعات و اطلاع رسانی پیش بینی های جوی و حفاظت از جان و مال مردم می باشد گردد.


 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.