صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

انتخاب مدیرکل هواشناسی آذربایجانغربی به عنوان پژوهشگر برتر کشور

صادق ضیائیان، "مدیرکل هواشناسی آذربایجانغربی" در هفته پژوهش، به عنوان پژوهشگر برتر هواشناسی در کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی، طی مراسمی در محل سازمان هواشناسی و به مناسب هفته پژوهش، صادق ضیائیان، مدیرکل هواشناسی استان، به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شد و با اهدای لوح، مورد تقدیر "معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور" قرار گرفت.
در بخشی از لوح تقدیر اهدایی از سوی دکتر داود پرهیزکار، " رئیس سازمان هواشناسی کشور" آمده است:
" تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه پژوهش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای بهتر و پر نشاط تر است."
همچنین در این لوح تقدیر ابراز امیدواری شده است که هر آنچه را که در توان است، در مسیر رشد و سربلندی ایران عزیز، به خدمت گرفته شود.
گفتنی است، مراسم گرامی داشت هفته پژوهش، روز گذشته ۲۱ آذر، در سازمان هواشناسی کشور و با حضور رئیس سازمان، با شعار " تحقیقات و پژوهش، محور توسعه هواشناسی کشور " برگزار گردید.

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.