صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام  تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت آغاز سال نو

  به گزارش روابط عمومی هواشناسی آذربایجان غربی؛ حبیب عبدلی، مدیر کل هواشناسی استان  به مناسبت تبریک سال نو پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

 با سلام

      نوروز باستانی ترنمی  از عشق و زیبایی،  تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال  را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان  ارزانی داشت  تا  با  تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم،  در سایه کرامتش  دل  به  تلاشی افزون  برای عزت، سربلندی و کامیابی میهن عزیزمان  ایران ببندیم. فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر  یک  سال  تلاش  صادقانه، اما سرآغازی است  بر یک  سال کوشش  و خدمتی دیگر، سالی که باید همراه با امید به فردایی  بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم، اینجانب  فرا  رسیدن  نوروز 1401 تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت  و ایّامی نیک  و پرباری  را در سال جدید، در ظل توجهات امام عصر روحی  و ارواحنا فدا مسئلت می‌نمایم. امید که سال پیش رو، سال عزت  و سربلندی ایران اسلامی و صلح پایدار برای جهانیان باشد.

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.