صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

  فرا رسیدن ایام لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد

انجام ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت فرصتی به وسعت عالم هستی برای مومنان و همه بندگان خداوند ایجاد کرده است تا در این ماه ضیافت الله بیش از پیش بر تهذیب نفس و بازنگری در اعمال و رفتار خود، بر فضیلتها و داشته ها بیفزایند و از کج روی ها و پلشتی ها تبری جویند.

شهادت امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت شهید شدند.مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ و جاودانه، مظهر عدالت و مردانگی است. حضرت علی (ع) نماد تمام پاکی ها و عدالت طلبی های بشریت است که با شمشیر جهالت و تحجر به شهادت رسید و درس حق طلبی و آزادگی را نه تنها به پیروانش بلکه به تمامی انسان ها آموخت.اینک در شب های پر برکت قدر خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات الهی را نصیب ما فرمود و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می ایستیم تا لطف و مرحمت خداوند متعال شامل حال همه دلدادگان به اهل بیت(ع) شود.شب قدر به سبب نزول قرآن، شبی شکوهمند است، شبی که والاترین و پربرکت ترین شب های سال به شمار می رود، شبی که پیامبر خدا(ص) آن را ستوده و درباره آن فرموده است: «ماه رمضان، سرور ماه ها و شب قدر، سرور شب هاست». این شب از شب های با عظمت، مقدس و متبرکی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، این شب فرصتی مغتنم، برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت است.

فرا رسیدن ایام لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) را به همه مسلمین تسلیت و تعزیت عرض مینماییم.

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.