صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

بازدبد کارشناسان آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن از روند تاسیس ایستگاه هواشناسی دریایی در راستای احیاء دریاچه ارومیه

کارشناسان آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) در جهت پشتیبانی از احیای دریاچه اورمیه ضمن حضور در اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی، از ایستگاه دریایی در دست تاسیس این استان بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، کارشناسان آژانس همکاری‌های بین‌الملل ژاپن (جایکا)، ضمن دیدار از قسمتهای مختلف پیشبینی و سامانه های بارگزاری شده این اداره کل در راستای احیای دریاچه اورمیه و بازدید از ایستگاه در حال تاسیس بر روی دریاچه، با کارشناسان هواشناسی استان، به بحث و گفتگو پرداختند.
در این دیدار، شیخ محمدی "معاون توسعه پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی" ضمن اشاره به وضعیت تغییرات جوی و اقلیمی و همچنین گرم شدن در سطح جهان ،توضیحاتی در مورد ایستگاه‌های هواشناسی به‌ویژه ایستگاه‌های پیرامون دریاچه اورمیه و نیاز آبی در این اداره کل ارائه نمود.
همچنین کارشناسان آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) از عملکرد مثبت و فعالیتهای اثرگذار اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی در راستای احیای دریاچه تقدیر نموده و از محل احداث ایستگاه دریایی و روند پیشرفت و ادوات آن بازدید کردند.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.